onsdag den 25. juni 2014

Nyt spejl

I forrige uge tænkte jeg lidt frisk, jeg smider da lige nogle af de ting vi ikke skal have med videre, til salg på nettet. Det gjorde jeg med en forventning om at det ville tage sin tid - men på halvanden time, blev vores entre tømt :)
Da jeg havde solgt mit gamle spejl (som ellers havde overlevet siden jeg flyttede hjemmefra i sin tid for ganske få år siden..) manglede vi et nyt og for det fine lille overskud, blev indkøbt dette fra Idemøbler, som jeg synes er ret fint (og noget billigere end det originale). Det vil desuden passe perfekt ind i den nye lejlighed, som vi tæller ned til at overtage :)


2 kommentarer:

  1. Hurrra for godt salg , - og genanvendelighed! :)
    Ser frem til at følge din nye indretning (lækkert spejl by the way) ;-)

    // Rikke //
    Mit element

    SvarSlet
    Svar
    1. Rikke du har helt ret - vi havde faktisk talt om, at skulle vi have noget "nyt" til lejligheden, ville vi forsøge at købe alt brugt, det holder nok ikke helt, da noget bare skal fungere fra start, men elsker tanken om at give gammelt brugt nyt liv :) og jeg glæder mig til at opdatere herinde med vores nye projekter :)

      Slet